کم آبی شدید بدن سبب مرگ می‌شود رمزگشایی از ۲۰ فقره سرقت وسایل از باغ‌ها و کابل‌های فشار قوی برق در طرقبه شاندیز این شش خوراکی را هرگز با معده خالی نخورید! علل سرفه‌های مزمن کودکان دستورالعمل جدید عربستان برای انتقال آب زمزم از سوی حجاج تأثیر خواب باکیفیت بر جلوگیری از سکته تجویز دارو‌های خارج از فهرست رسمی دارویی ایران تخلف است ادامه خدمت‌رسانی هلال احمر در عربستان تا هشتم محرم چند راهکار برای افزایش استقلال در کودکان نوروبیون برای چه کسانی مفید است؟ پلیس اماکن با فعالیت "اتاق‌های فرار" موافق است پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (یکشنبه، ١٠ تیر ١۴٠٣) | بارش‌های رگباری در برخی نقاط استان تمدید مهلت پذیرش اسناد بستری مشمول تأخیر بازنشستگان کشوری تا پایان شهریور ۱۴۰۳ نحوه محاسبه رقم افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی و کشوری اعلام شد + جدول کلاهبرداری گسترده مافیای خارج‌نشین از طریق فضای مجازی در مشهد ترفندهای ساده برای مدیریت مصرف آب چرا مبلغ واریزی علی‌الحساب متناسب‌سازی حقوق به حساب بازنشستگان متفاوت بود؟ ضوابط و مقررات پرداخت مستمری بازماندگان تأمین‌اجتماعی اعلام شد + جزئیات (۱۰ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

افزایش تعداد مفقودان سیل سوادکوه به پنج نفر

  • کد خبر: ۲۳۴۵۴۵
  • ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۳
افزایش تعداد مفقودان سیل سوادکوه به پنج نفر
مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: بر اساس بررسی‌های انجام شده و اطلاعاتی که همکاران ما در منطقه کسب کردند تعداد مفقودی‌های سیل شب گذشته در محور سوادکوه به پنج نفر افزایش یافته است.

به گزارش شهرآرانیوز، غلامعلی فخاری امروز چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳، اظهار کرد: تعداد مفقودان سیل دیشب که ابتدا سه نفر اعلام شد با پیگیری‌ها و کسب اطلاعات از نجات‌یافتگان و اهالی منطقه به پنج نفر افزایش یافته است.

وی افزود: امدادگران و گروه‌های نجات هلال احمر همراه با سایر گروه‌های امدادی حاضر در منطقه مشغول عملیات جست‌وجو هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران خاطرنشان کرد: در این سیل ۱۴۴ نفر حادثه دیدند که هفت نفرشان به مرکز درمانی منتقل شدند. ۳۱ نفر نیز که در سیلاب گرفتار شده بودند با اقدام به موقع امدادگران از مرگ حتمی نجات یافتند. ۵۰ نفر از گرفتار شدگان در سیلاب نیز دیشب اسکان موقت داده شدند.

فخاری افزود: بر اثر بارش‌های شدید شب گذشته ۳۰ روستا نیز تحت تاثیر سیلاب و آبگرفتگی قرار گرفتند و تا کنون در ۱۴ واحد مسکونی عملیات پاکسازی و تخلیه آب انجام شده است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->